Výmena a vrátenie
Ak chcete vrátiť alebo vymeniť tovar zakúpený na www.sperkyodpetry.sk, tovar musí byť nenosený, nepoškodený a vrátený v pôvodnom obale. Tovar, ktorý bol na žiadosť zákazníka upravený, napr. skrátený, predĺžený atď. nie je možné vrátiť ani vymeniť. Zašlite faktúru alebo napíšte číslo objednávky, v ktorej bol tovar objednaný, a napíšte, či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť, prípadne za aké číslo položky, inak nemusí byť vaša požiadavka riadne vybavená. A všetko zabalte do bublinkovej obálky alebo spôsobom, ktorý dobre ochráni pri preprave, a pošlite späť prostredníctvom akéhokoľvek prepravcu výhradne na adresu:
LIMIPE STORE s.r.o., Petra Švehlová, Zdabořská 530, Příbram, 261 01. E-mailovú adresu a telefónne číslo nájdete v časti Kontakt.
Za doručenie zásielky späť od vás je zodpovedný dopravca.
Nikdy neposielajte balíky na zvolené miesto doručenia, na inú adresu alebo na dobierku! Takéto zásielky nebudú akceptované.
Výmena alebo vrátenie peňazí bude spracované do 14 dní od doručenia tovaru.
Výmena alebo vrátenie sú možné do 14 dní od doručenia!
Reklamácie
Vrátený tovar starostlivo očistite, zabaľte do bublinkovej obálky, priložte faktúru alebo napíšte číslo objednávky, v ktorej bol tovar objednaný a napíšte opis závady. Znečistený tovar nemusí byť prijatý na reklamáciu a zásielka bez uvedených informácií nemusí byť správne vyriešená! Následne zašlite na adresu:
LIMIPE STORE s.r.o., Petra Švehlová, Zdabořská 530,Příbram, 261 01. E-mailovú adresu a telefónne číslo nájdete v časti Kontakt
Ak posielate zásielku prostredníctvom Českej pošty, pošlite ju ako doporučenú zásielku. Balíky alebo doporučené zásielky sú automaticky poistené poštou pre prípadnú stratu alebo poškodenie prepravou. Za zásielky zaslané obyčajnou poštou nezodpovedám.
Nikdy neposielajte balíky na vybrané výdajné miesto alebo na dobierku! Takéto zásielky nebudú prijaté.
Reklamácie budú vybavené do 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru. Po ukončení reklamačného konania budete informovaní e-mailom, kde vám bude ako príloha zaslaný reklamačný protokol a reklamovaný, opravený alebo vymenený tovar bude vrátený v rovnakom poradí, v akom bol tovar objednaný. V prípade, že šperk nebude možné opraviť alebo vymeniť a reklamovaná vada bude akceptovateľná podľa zákona o reklamáciách, peniaze budú zaslané späť na účet, z ktorého bola objednávka uhradená.
Podľa § 2165, § 2167 a § 2170 zákona č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník; § 13 a § 24 ods. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré si sami spôsobíte poškodením veci.